پیام تسلیت قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در پی درگذشت استاد فرهیخته بسیجی علیرضا پارسا

asatid

پیام تسلیت قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در پی درگذشت استاد فرهیخته بسیجی علیرضا پارسا

محمدرضا ابن الدین حمیدی ، قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی درگذشت استاد بسیجی علیرضا پارسا را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام تسلیت آمده است: 

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (23 احزاب).

 از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبدیل نکردند.

 دکتر علیرضا پارسا استادیار دانشگاه پیام نور و مسوول بسیج اساتید این داشگاه به واقع از رجال صادقی بود که در دوران 42 ساله انقلاب و قبل از آن نسبت به نهضت امام خمینی صادقانه وفا کرد و هیچگاه قدمی به عقب بر نداشت. جوشش درون او نسبت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی هیچگاه خاموش نشد و فشارهای سیاسی، اداری، اجتماعی و اقتصادی ذره ای در اراده فولادین او رسوخ نکرد.

چهره دوست داشتنی و خندان با اراده ای آهنین نسبت به اصول اسلام و انقلاب اسلامی او، تزئین کننده تمامی نشست ها و جلسات سازمانی و اداری که شرکت داشت بود. او که زخم دشمن بعثی به تن داشت هیچگاه آنرا به قیمت پست و مقام نفروخت و هیچگاه از رزمنده بودن خود پل نساخت.

اخلاص در عمل آنچنان ملغمه وجودش بود که در سخن و منش رفتاری فردی ساده می نمود اما در ایمان و استقامت نسبت به حق و صبر سرآمد اساتید همکار بود. باور نبودنش سخت است ولی او ایقان داشت که روزی باید جان به جان آفرین تسلیم کرد و بارها این موضوع را بزبان جاری ساخته بود. فقدان او ثلمه ای به سازمان بسیج اساتید و مومنین انقلابی دانشگاه است. خداوندا این بنده مخلص را با اربابش اباعبدالله الحسین(ع) محشور بفرما و به خانواده محترمش صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرما.

بنده منتظر، محمدرضا ابن الدین حمیدی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.